امروز صب دوباره بیبی چک گذاشتم منفی بود
بلاتکلیف موندم 🥲

۴ پاسخ

عب نداره عزیزم بزار یه چند روز دیگه بگذره دوباره بیبی بزن ایشالا که مثبت میشه

عزیزم شاید زود تس زدی دو روز دیگه دوباره تکرار کن و اینمه تو اقدام تاخیر اتفاق میفته برا منم همینجوری میشه

بزار چندروز دیگ بزن زوده خب

اینم چرخه قاعدگی

تصویر

سوال های مرتبط

راحیل راحیل قصد بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 قصد بارداری