دارم میرم بهداشت

تصویر
۳ پاسخ

چقدر از کفشات خوشم اومد میشه عکسشو بزاری ؟

الان میری هستن.. ما تا ساعت ۱۲ هستن فقط..

۳ام باید برم واکسن چهارماهگی رو بزنم

بسلامتی 🥰

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن ۱۱ ماهگی
مامان آرش و آیدا🇮🇷 مامان آرش و آیدا🇮🇷 ۱۵ ماهگی