برای سونو قلب چیز شیرین باید بخوریم یا ن مثانه پر باشه

۹ پاسخ

نیاز نیس چیز شیرین بخوری آب بخور فقط درحدی ک حس ادرار داشته باشی خیلی مثانت نباید پر باشه چون میفرستنت خالی کنی

ن نیاز نیست اگه واژینال باید مثانه خالی باشه

هیچی نیاز نیست

من سه تا لیوان اب خوردم فقط

چون شما ۸هفتع ای احتمالا دیگه واژینال نگیره سونو رو و شکمی باشه و باید مثانه نیمه پر باشه فقط

اگه شکمی میری باید پر باشه
اگه واژینال میری باید خالی باشه

نه فقط مثانه پرررر درحدی همونجا دستشییتون بگیره😅

مثانه باید پر باشه چیز شیرین احتیاجی نیست

باید مثانه پر باشه برا سونو ان تی باید چیز سیرین بخوری

سوال های مرتبط

مامان محمد علی مامان محمد علی هفته دهم بارداری
مامان دونه(نلین)👶 مامان دونه(نلین)👶 ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه ی امام رضا مامان هدیه ی امام رضا هفته سیزدهم بارداری