ادیت پاییزی ۷ ماهگی 😌😍
نظرتون چیه؟!

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم فداش چه قشنگ شده
منم قصد دارم عکس پاییزی از دخترم بگیرم
از چه برنامه استفاده کردی

خیلی قشنگ و طبیعی شده مبارکش باشه

عدد ۷ چوبی از کجا پیدا کردی؟

خیلی قشنگه مبارکش باشه 😍😍

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۱۳ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۷ ماهگی
مامان ابوالفضل،دلارام مامان ابوالفضل،دلارام ۱۷ ماهگی
مامان محمد و دلاریس مامان محمد و دلاریس ۱۵ ماهگی
مامان ارشیا 🩵 مامان ارشیا 🩵 ۱۳ ماهگی
مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی