وزن جنین۱۹۷۰ در ۳۲ هفته خوبخ کم‌نیست؟

۳ پاسخ

نه ماشاالله خوبه تپلیه
برای من۳۱هفته۱۸۷۰بود دکترم گفت تپله

ن خوبه نرماله

نه گلم خیلیم خوبه 😍

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان ۹ ماهگی