خانما، تو ۳۴ هفته و ۲ روز ، وزن ۲۳۲۴ خوبه ؟ کم‌نیست ؟

۷ پاسخ

اگه ۳۶ هفته ۲ روز به دنیا بیاد تو دستگاه میره؟

خوبه نگران نباش

خانما من درد پریودی دارم میگیره ول می‌کنه بنظرتون طبیعیه؟

نرماله گلم

خوبه عزیزم نرماله

نه خوبه هنوز چند هفته زمان داری از این هفته به بعد هفته ای 300.400 گرم اضافه می‌کنه اگه خوراکت خوب باشع

تو۳۳دادم۲۳۰۰
برای شمام باید خوب باشع

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان نیلا ♡ مامان نیلا ♡ روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو🩷 مامان پرنسس کوچولو🩷 ۹ ماهگی
مامان ساحل جیگر مامان ساحل جیگر ۳ ماهگی
مامان ساحل جیگر مامان ساحل جیگر ۳ ماهگی