تو هفته من وزن نینی ۲/۹۰۰ کم‌نیست بنظرتون؟

۴ پاسخ

نه اتفافا خوبه

اره کمه این هفته آخر بستنی با گوشت بخور

ن گلم

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو🥹 مامان مامان کوچولو🥹 ۲ ماهگی