۶ پاسخ

به من‌گفته بودن ۲۹۰۰ دوهفته بفد با وزن‌۲۷۰۰‌به دنیا اومد جای خوبم‌رفته بودم هااا ولی خوب تو ذوق خوردم الان بچم ۱۹ روزشه وزن‌گیریش عالیه بچه بهودنیا‌میاد وزن میگیره‌نگران‌نباش

نه خوبه نگران نباش
مال من ۳۸ هفته و دو روز ۲.۸۰۰ به دنیا اومد😂

دختر من ۳۷ و۴ روز ۳ کیلو بود
۳۸ و ۴ بدنیا اومد ۳/۴۰۰ بود
نگران نباش

ن عااالیه

خوبه گلم

نه عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی🐣🩷 مامان جوجه صورتی🐣🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان باراد🤎 میراث🐻 مامان باراد🤎 میراث🐻 ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا🤰👶♥️ مامان هدیه خدا🤰👶♥️ ۹ ماهگی