دوستان وزن ۲/۵ تو هفته ۳۶ کمه
سونومو نگاه میندازید

تصویر
۱۱ پاسخ

من ۳۵ هفته و ۵ روز ۲۴۹۲ بودم
بنظر خودمم کمه ولی دکتر گفت خوبه نگران نباش

یکم ریزه بچت ولی خب بد نیست خوبه

خواهر روزی ۵ تا تخم بلدرچین بخور
شیر بخور بادوم بخور
کباب و حلیم بخور میره بالا
از منم کمه چهارشنبه دوباره سونو دارم

نه خوبه بچه من ۳۵ هفته ۲۵۰۰ بود ۳۷ به دنیا اومد ۳۴۵۰

اشکال نداره
ژن دیگه
من خودم ۳۶۰۰دنبا اومدم شوهرم ۲۲۰۰
بچه هام ب اون کشیدن۲ونیم و ۳ دنبا اومدن

اره یخورده کمه ولی صدکت 36

ماست یونانی بخر بخور
لیدی میل بخور
عالیه وزن میگیره

از منم دیروز رفتم ۲/۵ بود گفت یکم ریزه میزه ی

من 35هفته 4روز 2800بود

بچت هم عرضی قرار گرفته خوشبحالت

من ۳۴ هفته ۲.۵۶۰ بودم

سوال های مرتبط

مامان باراد🤎 میراث🐻 مامان باراد🤎 میراث🐻 ۱ ماهگی
مامان سَلما مامان سَلما ۱ ماهگی
مامان دونه برف❄️🌱 مامان دونه برف❄️🌱 روزهای ابتدایی تولد