من ۳۵ هفته و ۵ روز ۲۴۹۲ بودم
بنظر خودمم کمه ولی دکتر گفت خوبه نگران نباش
یکم ریزه بچت ولی خب بد نیست خوبه
خواهر روزی ۵ تا تخم بلدرچین بخور
شیر بخور بادوم بخور
کباب و حلیم بخور میره بالا
از منم کمه چهارشنبه دوباره سونو دارم
نه خوبه بچه من ۳۵ هفته ۲۵۰۰ بود ۳۷ به دنیا اومد ۳۴۵۰
اشکال نداره
ژن دیگه
من خودم ۳۶۰۰دنبا اومدم شوهرم ۲۲۰۰
بچه هام ب اون کشیدن۲ونیم و ۳ دنبا اومدن
اره یخورده کمه ولی صدکت 36
ماست یونانی بخر بخور
لیدی میل بخور
عالیه وزن میگیره
از منم دیروز رفتم ۲/۵ بود گفت یکم ریزه میزه ی
من 35هفته 4روز 2800بود
بچت هم عرضی قرار گرفته خوشبحالت
من ۳۴ هفته ۲.۵۶۰ بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.