من 38 و5 روززایمان کردم 2800 بودنگران نباش
من عمم تو ۳۸ زایمان کرد۲۷۰۰ بود دکتر گفته بود خوبه وگرنه زایمانت سخت میشه
وزنش خوبه نگران نباش
خوبه کککککککه تازه وقتم داری
سلام عزیزم منم امروزسنوبودم 2800گفت خوبه وزنش
عزیزم من پسرم ۳۸هفته ۵روز بدنیا اومد ۲۷۹۰ بود.
بنظرم هنوز وقت داری تا ۲هفته دیگه نیم کیلو هم بیاد سرش ۳رو رد میکنه
دقیقا مثل بچه منه دکتر هم نگفت کمه گفت خوبه
بنظرم وزنش خوبه ها نگران نباش دقیقه دقیق ک نمیگن
منم دقیقا همینطور بود
نگران نباش وزنش خوبه
من 36هفته و 5 روز دنیا اومد با وزن 2800
دستگاه هم نرفت
اره یکم ورنش پایینه این یه هفته رو اجیل و اینا بخور وزن بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.