۱۱ پاسخ

من 38 و5 روززایمان کردم 2800 بودنگران نباش

من عمم تو ۳۸ زایمان کرد۲۷۰۰ بود دکتر گفته بود خوبه وگرنه زایمانت سخت میشه

وزنش خوبه نگران نباش

خوبه کککککککه تازه وقتم داری

سلام عزیزم منم امروزسنوبودم 2800گفت خوبه وزنش

عزیزم من پسرم ۳۸هفته ۵روز بدنیا اومد ۲۷۹۰ بود.
بنظرم هنوز وقت داری تا ۲هفته دیگه نیم کیلو هم بیاد سرش ۳رو رد میکنه

دقیقا مثل بچه منه دکتر هم نگفت کمه گفت خوبه

بنظرم وزنش خوبه ها نگران نباش دقیقه دقیق ک نمیگن

منم دقیقا همینطور بود

نگران نباش وزنش خوبه
من 36هفته و 5 روز دنیا اومد با وزن 2800
دستگاه هم نرفت

اره یکم ورنش پایینه این یه هفته رو اجیل و اینا بخور وزن بگیره

سوال های مرتبط

مامان فندق و پسته مامان فندق و پسته ۲ ماهگی
مامان ژاکان 💙کارن مامان ژاکان 💙کارن ۱۲ ماهگی