۳ پاسخ

خب به 3300میرسه به امید خدا
تمرکز کن رو پروتئین خوری

اره فعلا دو هفته دیگ فرصت داری

اره اوکیه
زایمانت طبیعیه یا سزارین؟

سوال های مرتبط

مامان سَلما مامان سَلما ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان ژاکان 💙کارن مامان ژاکان 💙کارن ۱۲ ماهگی
مامان هانیا🤍 مامان هانیا🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق و پسته مامان فندق و پسته ۲ ماهگی