۱۱ پاسخ

والا زیادم هست مال۲۴۰۰بود

برای منم ۲۷۰۰بود

برا من ۲۴۰۰ بود ۳۶ هفته و دو روز

فک نکن نرماله نرمال نباشه خود دکتر میگه

برای من ۳۶هفته۲۸۵۰بود
۳۸هفته۳۳۵۰شد

خیلی هم خوبه

۳۶هفته دقیق ۳۲۰۰ بود

نه خوبه ،من بچم دنیا که اومد ۳۰۸۰بود

دکترتون گفتن که برید سونو ؟چون من به دکترم گفتم گفت نیازی نیست

نرماله اصلا کم نیست

یرای من 37 هفته 2650

سوال های مرتبط

مامان فندق و پسته مامان فندق و پسته ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان سپهر و سهیل 💙 مامان سپهر و سهیل 💙 هفته سی‌وششم بارداری