بر منم همین بود ۴۰ به دنیا آمد ۳۶۰۰ نگران نباش
من ۳۷ هفته زایمان کردم ۲۸۰۰
همه شبیح هم نیستن نگران نباش به دنیا بیاد زود وزن میگیره
ن تا زایمانت ۳خورده میشه فقط خودتو تقویت کن
نگران نباش بچه روزهای اخره که وزن میگیره . مغز گردو و بادام و پسته رو آسیاب کن روزی یه قاشق تا زایمانت بخور تخم مرغ آبپز هم بخور . بچه وزن میگیره
بیشتر باشه ک بهتره فکر کنم اینم خوب باشه
من ۳۶زایمان کردم ۳۲۰۰
نه بچه اولم همین بود ۲۸۰۰دنیا اومد ریز بود ولی بعد شد یکی از جوندار ترین بچه های فامیل اصلا ب وزن اولیه نیس خودت نگران نکن
من۳۷وششروز زایمان کردم۳۲۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.