خانوما هفته ۳۶/۳۷ وزن ۲۷۰۰ کمه؟ 🥲

۷ پاسخ

بر منم همین بود ۴۰ به دنیا آمد ۳۶۰۰ نگران نباش

من ۳۷ هفته زایمان کردم ۲۸۰۰
همه شبیح هم نیستن نگران نباش به دنیا بیاد زود وزن میگیره

ن تا زایمانت ۳خورده میشه فقط خودتو تقویت کن

نگران نباش بچه روزهای اخره که وزن میگیره . مغز گردو و بادام و پسته رو آسیاب کن روزی یه قاشق تا زایمانت بخور تخم مرغ آبپز هم بخور . بچه وزن میگیره

بیشتر باشه ک بهتره فکر کنم اینم خوب باشه
من ۳۶زایمان کردم ۳۲۰۰

نه بچه اولم همین بود ۲۸۰۰دنیا اومد ریز بود ولی بعد شد یکی از جوندار ترین بچه های فامیل اصلا ب وزن اولیه نیس خودت نگران نکن

من۳۷وششروز زایمان کردم۳۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان سَلما مامان سَلما ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی