اخه این جعبه ای ها خیلی چیزای الکی دارن چشم بند و ناف بند .....( حالا این نمیدونم شما خریدی داره یا نه) من ترجیح میدم از اینا که میشه انتخابی هست بردارم
من وقتی آنتی بهم گفت دختره رفتم دانالو به طرحی برداشتم صورتیش
وقتی انومالی گف پسره رفتم عوضش کردم پسرانه خریدم ولی ست دخترانه خیلی ناز بوددد
من خودم یک سرویس ۲۰ تیکه خریدم ۲تا ۵ تیکه .۲۰ تیکه ها سایز ۰تا ۳ماه هست خیلی خوبه .سایز ۱ گرفتم ۵تیکه.سایز ۲ گرفتم ۵ تیکه
هرچند بقیه میگن تک بهتره ولی به نظر من اینا خیلی بهتره چون همه چیش باهم سته
چقدر خریدی عزیزم؟
خیلی خوشگله عزیزم مبارکش باشه
من شنیدم دانالو چون مارک خوبیه تا ۲ ۳ ماه اندازه میمونه عزیزم
خیلی نازه مبارکش باشه عزیزم
ای جونم مبارکه
خیلی خوشگله
خیلی قشنگه مبارکه
۱۹ تیکه کاربرد نداره انچنان🥲
چقدر نازه😍
سفید بخر براش.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.