خانمااا
قلم گاو گرفتم باید چه جوری بپزم؟؟!

۲ پاسخ

اول بشور بعد قابلمه رو پراب کن قلم بریز توش نمک بریز بعد یه مدت که قلم سفید شد آبشو خالی کن دوباره آب نو بریز توش هم پیاز بزرگ بزار رو گاز
۸-۱۰ ساعت بپزه

شستی؟

سوال های مرتبط

مامان فرازی مامان فرازی ۱۶ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 🦄 مامان توت فرنگی 🍓 🦄 ۲ سالگی
مامان ستاره سادات مامان ستاره سادات ۱ سالگی