خانما دکتر چند ماه بعداز اقدام طبیعی
میگه آمپول آزاد سازی بزن؟

۱ پاسخ

بستگی داره معمولا بعضی دکترا همون اول میفرستن سونو ازمایش که ببینن مشکلی هس یا نه اگه مشکلی نبود میگن تا یسال اقدام طبیعیه

سوال های مرتبط

چشم انتظار
🤰🏻 چشم انتظار 🤰🏻 قصد بارداری