تو هفته ۶ حالت تهوع نداشتن طبیعیه؟

۹ پاسخ

الان چند هفته ای؟؟؟

تو اصلا سونو نرفتی دکترت نگفت برو؟؟

تو رفتی سونو؟!؟

پنج هفته رفتم گفتن ساک حاملگی هس اما قلب تشکیل نشده طبیعیع؟؟؟

منم ندارم یکم یه جوریم

فک کنم ک از هفته ۷/۸ بیشتر شروع بشه
ولی من خودمم الان هفته ۶ ام
خیلی کم کم و اروم داره میاد حالت تهوع ها
در حد ده دقیقه یک ربع فک نمیکنم مشکل داشته باشه حالت تهوع نداشتن

بلی مث من

من هنوز هم ندارم

آره منم نداشتم از اولش

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان فریال مامان فریال روزهای ابتدایی تولد