۴ پاسخ

من گذاشتم وقتی هوا گرم شد و زبونش باز شد . الان خارجی صحبت می کنه 😅

من اولش صبح تا ظهر باز گذاشتم با خودم میبردمش دسشویی بعد ی مدت صبح تا شب بازش گذاشتم هر نیم ساعت ۴۰دیقه میبردمش دسشویی چون آب زیاد میخوره الان دیگه خودش یاد گرفته میگه جیش داره شبا مای بیبی میکردم دیدم صبحا خشکه الان دو شبه شب هم مای بیبی نمیکنم دیگه اونجوری ک فکر میکردم سخت نبود

من می‌خوام شروع کنم از صبح ولی همکاری نمیکنه اصلا میبرم سرویس جیش نمیکنه توالت هم داره جیش نمیکنه خیلی با زبان نرم بهش میگم حرف میزنم اصلا حرف گوش نمیده

سلام وای این سوال منم هست پسرم الان سه ماه درگیرشم ولی هنوز یاد نگرفته 😢 توروخدا مامانایی که تجربه دارن بگن چیکار کنم دیگه خسته شدم

سوال های مرتبط