این قطره روبایدوچقدبدم

تصویر
۷ پاسخ

دکتر دخترم گفت تا وقتی که بتونه قرصش رو بخوره باید هفته ای یک سی سی از این بدی بهش

دکتربه پسرمن دوسالگی داد روزی سه قطره

من روزی ی قطره میدم

هر قطره۴۰۰واحد ویتامین دی داره که بدن بچه ها روزانه ۱۰۰۰واحد باید دریافت کنن شما روزی۳قطره بده جمعه ها دیگه نده من از ۲سالگی دارم به پسرم همینو میدم

روزی ی قطره..یا هفته ای ۷قطره داخلش بروشورش نوشته

سه قطره

بستگی به نیاز بدنش داره دکتر برای دختر کن که د۳ مشکلی نداشت دوز نگهدارنده که سطح د۳ خونش همیشه بالا بمونه دکتر گفت هفته نیم سی‌سی

سوال های مرتبط

مامان دلسا ❣️آرسام مامان دلسا ❣️آرسام ۴ سالگی