دوهفته دیگ میرم برا انتی استرس دارممم🥲🥲

۱۲ پاسخ

منم دوهفته دیگه میرم آیا تو آن تی جنسیت هم معلومه ؟

عزیزم دقیقا چند هفته ی من الان ۹ و ۲ روزم میخوام ۱۲ هفته یشم

من 3 هفته دیگه باید برم

و منی که دو روز دیگه میرم استرس دارم....

انشاالله عزیزم گر نگهدار من آن است ک من میدانم شیشه را در بقل سنگ نگه میدارد ب خدا اعتماد کن و دیگه ب سونو فکر نکن از. بارداریت لذت ببر

استرس چراعزیزم همه چیزای منفی روازخودت دورکن

استرس نداشته باشه نینی بزرگ شده معلومه 😍😍😍من برای انومالی عجله دارم

انتی هفته چندم میرن مگه

بسپر به خدا و اینقد استرس نداشته باش

استرس نداشته باش تاثیر منفی میذاره
من فردا باید برم سر خودت گرم کن بشم فک نکن🌹

منم🥺

بهم درهاست میدیدخواهرم‌کارتون دارم

سوال های مرتبط

مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نورا 🌱 مامان نورا 🌱 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هفدهم بارداری