کی بچه هارو از شیر بگیریم خوبه ؟

۴ پاسخ

من 16ماهگی گرفتم خیلی راضی هستم شیر خودم میدادم

من تازه گرفتم

میخوام تا بعدعید بدم و اواخر خرداد بگیرم با بزارم تا تیر که دوسالش بشه اونموقع میشه بچه رو سرگرم کرد شیر یادش بره

من اواسط ۱۹ ماهگی گرفتم
دکترش گفت بعد از ۱۸ ماهگی دیگه شیر مادر و شیر خشک واسه بچه منفعتی نداره

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۲ سالگی
مامان ِ نَهال🌱 مامان ِ نَهال🌱 ۲ سالگی