من 16ماهگی گرفتم خیلی راضی هستم شیر خودم میدادم
من تازه گرفتم
میخوام تا بعدعید بدم و اواخر خرداد بگیرم با بزارم تا تیر که دوسالش بشه اونموقع میشه بچه رو سرگرم کرد شیر یادش بره
من اواسط ۱۹ ماهگی گرفتم
دکترش گفت بعد از ۱۸ ماهگی دیگه شیر مادر و شیر خشک واسه بچه منفعتی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.