۶ پاسخ

من فعلا برنامه ای ندارم واسه از پستونک گرفتن عجله ای نیست

من دختر ۱۴ ماهگی گرفتم صبح که خواب بود از پیشش برداشتم بعد رفتم خونه مامانم با خواهرزاده هام بازی کرد تقریبا ۳ شب یکم بهونه گرفت دیگه یادش رفت

من ماه قبل گرفتم اونم سرشو قیچی کردم گف ممد قلی خورده😂 دیگه نخورد و یادش رف

من مشکلی ندارم با پستونک خوردنش

من هنوز نگرفتم نمیدونم چطوری بگیرم خیلی معتاد و وابسته‌س

من ۱ سالو ۳ ماهگی گرفتم بیییی نهااااایت سخت بود پدرم دراومد بچمم خیلی اذیت شد ۴،۳ ماه طول کشید تا سرش افتاد

سوال های مرتبط