مامانا بچه هاتون چندماهکی از شیر گرفتین؟؟؟

۴ پاسخ

تا دوسالگی

من ۱سالگی میگیرم چون شیرخشک هم‌میخوره

بچه باید تا دوسالگی شیر بخوره

از شیرچی

سوال های مرتبط

مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۶ ماهگی