من هفته۷ هستم
عدد بنام ۱۲۰۰۰۰هست بنظرتون دختره یا پسر

۴ پاسخ

از من ۱۰۰۰ بود

مگه سنو آنومالی ننوشته دکترت هفته دگ بری معلومه دگ جنسیتش

۳ هفته دیگه آزمایش cell free بده
مشخص میشه
بتای بالا دوقلویی هم میتونه باشه

مشخص نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ای پارا🥰 مامان ای پارا🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حسنا خانوم💖 مامان حسنا خانوم💖 هفته سی‌ام بارداری
مامان امید❤️ مامان امید❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان آلوچه🩵 مامان آلوچه🩵 ۹ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۸ ماهگی
مامان یاشارکوچولو مامان یاشارکوچولو ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷فندوق🩷 مامان 🩷فندوق🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان مامان ویهان ۳ ماهگی
مامان آکو مامان آکو هفته سی‌ام بارداری
مامان مهیار و تودلی🩵 مامان مهیار و تودلی🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
ساحل ساحل قصد بارداری