وایییی امروز سوزش معده شدیدی دارم چیکار کنم🥴🥴🥴😑

۵ پاسخ

ماست بخور خوبه

دکتر بمن فاموتیدین داد برا سوزش معده

شربت لاکسی ژل بخور عالیه

قرص بخور یکی دارم اون فقط معدم رو یکم اروم میکنه خیلی قرص امتحان کردم فقط اون اوکی بود

ابجوش و نبات با پودر زنجبیل بخور

سوال های مرتبط

مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان :عماد😊هامان مامان :عماد😊هامان ۳ ماهگی