۸ پاسخ

هنوز زوده این حس بت دست داده
من الان اینجورم به خاطر فشار مثانه 😆

عزیزم شما مایع دور جنینیت زیاد شد ؟ ۷ بود

عفونت ادراری داری گلم

بهش بگو پاشو از رو مثانت برداره

شاید سردی خوردی اینجوری شدی

اصلا فشار نده اگه علایم دیگم داری یه سر برو سونو و معاینه

کی آزمایش قند داری .تو اون مشخص میشه ... شاید جنین ضربه میزنه و اینطوری حس میکنی

عفونت نداری یوقتا؟

سوال های مرتبط

مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان :عماد😊هامان مامان :عماد😊هامان ۳ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۷ ماهگی