اولین ازمایش قند با پودر 🥴🥴🥴🥴

تصویر
۱۰ پاسخ

منم همین الان این محلول رو خوردم اثلا هم بد نبود و خدارو شکر حالم بد نشد .😁

نمیشه قبل این دمبترون خورد؟ اخه سر دخترم بالا اوردمش... دمیترون بخورم ک بالا نیارم

منم هفته پیش دادم خدارو شکر قابل تحمل بود حالمم اصلا بد نکرد

منم امروز اومدم ازمایش قند بدم🥰

زیادم بد نیس فقط اونایی که از چیزای شیرین بدشون میاد مث خودم رو اذیت میکنه
منکه فکر کنم بالا بیارمش 😵‍💫

بخور نوش جونت این پودر اول آخر هممون بایدبخوریم راهی نداریم

منم الان اماده شدم که برم😕🥺

منم تازه اومدم بدم،نمیشه،خوردش🥴

نه بابا اونجوریام نیست.من سر بچه های قبلیم هیچی نشد

وای خدا چقد بده منم دوماه دیگ باید برم🥲

سوال های مرتبط

مامان ماهان آیهان🤰🏻 مامان ماهان آیهان🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۷ ماهگی
مامان نمکدون ها مامان نمکدون ها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان روزبه و حسین مامان روزبه و حسین ۳ ماهگی
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سه بچه 🥰 مامان سه بچه 🥰 هفته بیست‌وهفتم بارداری