ب وقت ازمایش قند بارداری 🥴🥴🥴

خیلی سختمه

تصویر
۵ پاسخ

هفته چندم باید بریم؟

چن ساعت این ازمایشه طول میکشه؟؟؟

دوتا هم بود برای شما یکدونست؟

چرا سخته؟ سعی کنید اونجا خودتون سرگرم کنید تند تند میگذره زمان ازمایش ها منم یکم اذیت شدم ولی ازمایشگاه خوبی که میرم خیلی ساعت ها و... زود می‌گذشت و سبک بود

فقط اون گشنگی طولانی مدتش خیلی سخته😖

سوال های مرتبط

مامان محمد پارسا🧿 مامان محمد پارسا🧿 ۲ ماهگی
مامان روزبه و حسین مامان روزبه و حسین ۳ ماهگی
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کنجدم😍 مامان کنجدم😍 ۸ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری