۹ پاسخ

این آزمایش دولتی هست یا آزاد؟

برای من هر چی هم‌زدم‌ی کم تهش تهنشین میشد اونو انداختم دور یعنی رو‌نتیجه اثر داره

الهی ک بسلامتی بگذرونی عزیزم😍
ذهنتو سمت چیزای دیگه ببر، هی ب حالت تهوع فکر نکن هرچی فکر کنی بیشتر بهش حساس میشی

من دیروز خوردم مرحله ی آخرش دیگه غش کردم متاسفانه

منم تازه خوردم ب نظر منم بد نبود قابل تحمل بود پودره

منم الان‌خوردم رفتم تو خیابون خوردم

اگه ميتونيد دراز بكشيد و حركت نكنيد يهو حالو بد ميكنه

منم الان هستم آزمایشگاه😂،خوردمش مزه‌ش خیلی بد نبود ولی الان معدمو بهم ریخته🤦🏻‍♀️

من خوردنش الان برام خوب بود ولی معدمو ریخته به هم حالت تهوع دارم

سوال های مرتبط

مامان محمد پارسا🧿 مامان محمد پارسا🧿 ۲ ماهگی
مامان نی نی جان🩵 مامان نی نی جان🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهان آیهان🤰🏻 مامان ماهان آیهان🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری