این آزمایش دولتی هست یا آزاد؟
برای من هر چی همزدمی کم تهش تهنشین میشد اونو انداختم دور یعنی رونتیجه اثر داره
الهی ک بسلامتی بگذرونی عزیزم😍
ذهنتو سمت چیزای دیگه ببر، هی ب حالت تهوع فکر نکن هرچی فکر کنی بیشتر بهش حساس میشی
من دیروز خوردم مرحله ی آخرش دیگه غش کردم متاسفانه
منم تازه خوردم ب نظر منم بد نبود قابل تحمل بود پودره
منم الانخوردم رفتم تو خیابون خوردم
اگه ميتونيد دراز بكشيد و حركت نكنيد يهو حالو بد ميكنه
منم الان هستم آزمایشگاه😂،خوردمش مزهش خیلی بد نبود ولی الان معدمو بهم ریخته🤦🏻♀️
من خوردنش الان برام خوب بود ولی معدمو ریخته به هم حالت تهوع دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.