به وقت ازمایش گلوکز🥴
۱۴۰۴٫۱۱٫۷
طعمش خوب بود بد نبود😅

تصویر
۷ پاسخ

ل کام آزمایشگاه انجامت دا گلم؟هزینه کی‌چنده بو؟

به سلامتی انشالله
منم پنج شنبه دارم این ازمایشو

عه من دیروز دادم‌
اره طعمش خوبه ولی ادم‌ناشتا میمونه میخوره حالش یه جوری میشه من بکم‌حالت تهوع گرفتم دراز کشیدم بهتر شدم

مزخرفترین آزمایش همینه

بسلامتی...منم پنج‌شنبه باید برم انجام بدم نمیدونم چرا استرس همین شربت لعنتی افتاده بجونم من که از هیچ چیزی نمیترسم و استرس ندارم😢

عزیزم شما چند ساعت ناشتا بودی !شام چی خوردین ؟

اره بابا منم الان منتظر نوبت دوم خونگیرمم فقط کمی سرگیجه دارم

سوال های مرتبط

مامان نی نی🍓 مامان نی نی🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان روزبه و حسین مامان روزبه و حسین ۳ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی
مامان 🩷فندق کوچولو🩷 مامان 🩷فندق کوچولو🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علی 🧸🪁 مامان علی 🧸🪁 ۱۱ ماهگی
مامان نورا شمامه 🐣🩷 مامان نورا شمامه 🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان 🩵ava.kaya🩷 مامان 🩵ava.kaya🩷 هفته سی‌ام بارداری