به وقت ازمایش گلوکز
۳اسفند۱۴۰۴
مزش بد نبود به نظرم

تصویر
۸ پاسخ

بااب خنک قابل تحمله

اره قابل تحمله

سلام خانوما ازمایش گلوکز برا چیه و چند هفتگی انجام میدیم

اره طعمش زیاد بدنیست. با اب خنک خوشمزه تره

ببین روند ازمایشش چطوریه؟

اتفاقا به من انقد هم چسبید آب خنک ریختم

این آزمایش واجبه؟
یعنی نمیشه آزمایش خون ساده داد ببینن قند نداریم

اره بد نبود منم خوردم قابل تحمل بود

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷فندق کوچولو🩷 مامان 🩷فندق کوچولو🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی🩵🌻 مامان فسقلی🩵🌻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری