به وقت آزمایش گلوکز 😢😂
لامصب بد شیرین

تصویر
۱۴ پاسخ

خوشمزس که من خوشم میاد

خانوما حالا خوشمزه هست ؟وقتی نوبت به ما رسید بدونیم چی درانتظارمونه😂
چندبار خون میکشن ازمون؟ ادرار هم هست؟

من که دوسش داشتم.
به سلامتی انشالله

افتضاح بود واقعا 🤦🏻😁

واییی لعنت به این آزمایش مزخرف🤮🤧

وااای چقدر بد بود من همشو بالا اوردم🤣

۲۵هفته رفتی عزیزم

اون پودر که میمونه تهش قاطی نمیشه با آب خیلی بدم اومد ازش عین دونه های شن میموند تو گلوم

این ازمایش باید ناشتا باشن؟چندمرحله خون میگیرن؟

من دوبارحامله شدم نخوردم بجاش آبیموه خریدم خوردم

طعم پرتقالیشو من خیلی دوس دارم اینا قند خالصن 🥴

خیلیی بده

وااای خیییلی خوشمزه بود ..‌من آب یخ قاطی کردم باهاش معرکه شد 😋😋😋

نوش جان 🥴😁

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی🍓 مامان نی نی🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی🩵🌻 مامان فسقلی🩵🌻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷فندق کوچولو🩷 مامان 🩷فندق کوچولو🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری