به وقت آزمایش گلوکز خیلی شیرین بود به زور تحمل کردم بالا نیارم

تصویر
۴ پاسخ

من دوبار این آزمایشو دادم .چون دیابت داشتم .خیلی برام دفعه دوم سختتر بود.

وای برا من خیلی بد بود حتی ظرف خالیش رو میبینم حالمو بد میکنه

من که خیلی راحت خوردم
فقط خسته کننده بود سه ساعت بعدش

اره زجره خالیه این آزمایش
ایشالا که جوابش خوب میاد راحت میشی🙏

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نویانم🫀 مامان نویانم🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهراد✨ماه‍🌙لین مامان مهراد✨ماه‍🌙لین ۱۱ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۸ ماهگی