من دوبار این آزمایشو دادم .چون دیابت داشتم .خیلی برام دفعه دوم سختتر بود.
وای برا من خیلی بد بود حتی ظرف خالیش رو میبینم حالمو بد میکنه
من که خیلی راحت خوردم
فقط خسته کننده بود سه ساعت بعدش
اره زجره خالیه این آزمایش
ایشالا که جوابش خوب میاد راحت میشی🙏
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.