منم باید برم .چون دیابت دارم اذیت میشم
جدیدا از این آبمیوه ها میدن؟ ۱۰سال پیش که آزمایش گلوکز دادم یه پودری دادن که با اب قاطی میشد واقعا حال بهم زن بود هنوز یادم میفته حالم بد میشه
من دیروز خوردم یکی ناشناس ازم گرفت یکی هم یک ساعت بد از خوردنه شربت باز یک ساعت بد گفت بیا اخری رو بالا آوردم
چطور بود ؟
منکه دیروز بعد خوردنش به خدا رسیدم😕
خداروشکر
سخت نبود؟؟چندمرحله ای بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.