به وقت آزمایش گلوکز خدارو شکر تحمل کردم

تصویر
۶ پاسخ

منم باید برم .چون دیابت دارم اذیت میشم

جدیدا از این آبمیوه ها میدن؟ ۱۰سال پیش که آزمایش گلوکز دادم یه پودری دادن که با اب قاطی میشد واقعا حال بهم زن بود هنوز یادم میفته حالم بد میشه

من دیروز خوردم یکی ناشناس ازم گرفت یکی هم یک ساعت بد از خوردنه شربت باز یک ساعت بد گفت بیا اخری رو بالا آوردم

چطور بود ؟

منکه دیروز بعد خوردنش به خدا رسیدم😕

خداروشکر
سخت نبود؟؟چندمرحله ای بود؟

سوال های مرتبط

مامان مهراد✨ماه‍🌙لین مامان مهراد✨ماه‍🌙لین ۱۱ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۷ ماهگی
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۷ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی
مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 ۲ ماهگی