به وقت ازمایش تحمل گلوکز برای بار دوم🥲🥺

تصویر
۹ پاسخ

با اب سرد میخوردی اروم اروم اوکی بود کلا تو ۱۰-۱۵ دقیقه باید تمومش کنی

منم هفته دیگه باید دوبارهه بدم😫 خیلی وقتگیرههه

عزیزم آزمایشت تموم شد بالا آوردی یا قبلش؟چون منم 10دقیقه بعد اینکه آزمایشم تموم شد بالا آوردم

یا خدا ظرفشم میبینم حالم بهم میخوره 😑

چند هفتگی انجام میشه؟

یه باره نکنه ایشون نتونستن تحمل کنن بالا آوردن بی ادبیه بعد گفتن باز باید انجام بدن

منم خوردم چقدر شیرین بود 🤕

مگ یک بار نیست؟

چرا دوبار

سوال های مرتبط

مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد✨ماه‍🌙لین مامان مهراد✨ماه‍🌙لین ۱۱ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۷ ماهگی
مامان نویانم🫀 مامان نویانم🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱۲ ماهگی
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۷ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان تـابـان🩷🌙 مامان تـابـان🩷🌙 هفته بیست‌وهفتم بارداری