به وقت آزمایش تست تحمل گلوکز... .

1404/05/21

تصویر
۱۷ پاسخ

خداروشکر من دکترم از اینا ننوشت گفت نیاز نیس همینطور آزمایش قند ناشتا و یکی هم بعد صبحانه دادم

چه غولی بود واسم و استرسشو داشتم من چهار مرحله ای بودم، ولی خداروشکر جوابش خوب بود

اییی تو رو خدا اول صبح عکس این شربت رو نزارید حالت تهوع میگیرم..خیلی بده لامصب

خدا کمکت کنه عزیزم😁
من جمعه داشتم🥲🥲

هزینش چقدره ؟؟

منم تازه یه ساعت اولی تموم کردم نشستم برای بعدی

کدوم آزمایشگاه رفتی؟؟

وایی منم الان تمومش کردم . بدمزه نیست ولی حالت تهوع میاره 🥲🥲

منم الان خوردم 🤪

دلم خواست خوشمزه بود

تو مرکز بهداشت انجام دادی یا شخصی بیرون

هر سع دفعه میخوان این شربت رو بخوری یا فقط یه بار؟

منم همین الان خوردم

ان شالله که همه چیز عالی پیش بره گلم
نوش جونت عزیزم ♥️🫠

واییی من هنوز انجامش ندادم

ااا منم همین الان همینو خوردم تموم شد منتظرم یکساعت بشه

یادش بخیر 🥲

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی
مامان 𝑨𝒓𝒔𝒂𝒎🩵 مامان 𝑨𝒓𝒔𝒂𝒎🩵 ۹ ماهگی
مامان مهراد✨ماه‍🌙لین مامان مهراد✨ماه‍🌙لین ۱۱ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان زهرا و مهنا مامان زهرا و مهنا ۲ ماهگی
مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۷ ماهگی
مامان نویانم🫀 مامان نویانم🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری