منم ندادم عزیزم
يه وقت زشت نباشه مثل بقيه عكس نگرفتي😂
همون بهتر كه نگرفتي😂
ای خدااا💖انشالله نتیجه خوبی داشته باشه😍
عزیزم اسم آراز رو خودت انتخاب کردی یا شوهری؟؟
منم کم کم باید برم واسه مرحله دوم خونگیری🥲
منم الان تو همین وضعیتم شربت رو خوردم راحت ولی الان بعد بیست دقیقه حالم داره بد میشه
هم گروه گفتگو مادران داریم
هم کانال لباس نوزادی
با کیفیت و خوش قیمت
روبیکا. nini_heed1
من دقیقا هفته اول عید این آزمایش رو دارم همون موقعه ای که شیرینی میخوریم🥲😂
عیجااان خدا حفظش کنه✨️🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.