به وقت آزمایش (تحمل گلوکز)🥴





یادم رفت از شربت عکس بگیریم 😁



1404/12/24

تصویر
۹ پاسخ

منم ندادم عزیزم

يه وقت زشت نباشه مثل بقيه عكس نگرفتي😂
همون بهتر كه نگرفتي😂

ای خدااا💖انشالله نتیجه خوبی داشته باشه😍

عزیزم اسم آراز رو خودت انتخاب کردی یا شوهری؟؟

منم کم کم باید برم واسه مرحله دوم خونگیری🥲

منم الان تو همین وضعیتم شربت رو خوردم راحت ولی الان بعد بیست دقیقه حالم داره بد میشه

هم گروه گفتگو مادران داریم
هم کانال لباس نوزادی
با کیفیت و خوش قیمت
روبیکا. nini_heed1

من دقیقا هفته اول عید این آزمایش رو دارم همون موقعه ای که شیرینی میخوریم🥲😂

عیجااان خدا حفظش کنه✨️🥺

سوال های مرتبط

مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۷ ماهگی
مامان 𝑨𝒓𝒔𝒂𝒎🩵 مامان 𝑨𝒓𝒔𝒂𝒎🩵 ۹ ماهگی
مامان روزبه و حسین مامان روزبه و حسین ۳ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی
مامان مهراد✨ماه‍🌙لین مامان مهراد✨ماه‍🌙لین ۱۱ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان زهرا و مهنا مامان زهرا و مهنا ۲ ماهگی
مامان علی 🧸🪁 مامان علی 🧸🪁 ۱۱ ماهگی
مامان نورا شمامه 🐣🩷 مامان نورا شمامه 🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان 🩵ava.kaya🩷 مامان 🩵ava.kaya🩷 هفته سی‌ویکم بارداری