به وقت آزمایش گلوکز 😍😍😍😍😍😍 1404/10/28

تصویر
۸ پاسخ

واقعا سخته منم منتظرم نوبتم بشه

منم الان آزمایشگاهم و یبار دیگه مونده تا خون بدم

خیلی طول میکشه کاش زودتر میومدی
از ساعت ۷تا الان اینجاممم😑
سه بار ازم خون گرفتن

کدوم آزمایشگاه هست؟

چرا برای شما نارنجیهه

سلام عزیزم کجا رفتی آزمایش دادی؟

موفق باشی
من پنجاه دیقه تونستم تحمل کنم اوردم بالا خیلی سخت بودبرام ایشالا برای شما راحت باشه

بسلامتی عزیزم شما ۲۶ هفتگی داری ازمایش میدی یا ۲۵؟؟

سوال های مرتبط

مامان زهرا و مهنا مامان زهرا و مهنا ۲ ماهگی
مامان 𝑨𝒓𝒔𝒂𝒎🩵 مامان 𝑨𝒓𝒔𝒂𝒎🩵 ۹ ماهگی
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۷ ماهگی
مامان مامان 
لنا🥰 مامان مامان لنا🥰 ۱۱ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان هِــرمان👑 مامان هِــرمان👑 ۱۱ ماهگی