۶ پاسخ

از تجربه هاتون بگید
تجربه ی من:
اونجوری ک میگفتن شربتش شیرینه و آدم حالت تهوع میگیره برامن همچین چیزی پیش نیومد خیلیم خوشمزه بود و سرحال اومدم..
تنها سختی این آزمایش فقط دست راستم ی رگ داشت ازون ۳ مرحله رو گرفت و سختی بیشترش گشنگی بود🥲😂

۲بار خون یه بار ناشتا یه بار ۲ساعت بعد از صبحانه...یه آزمایش هم ادرار

من دیروز این آزمایش رو دادم گرسنگی آدم رو اذیت میکنه همین

من خداروشکر ندادم به دکترم گفتم نمیتونم بخورم تهوع میگیرم حالم بد میشه اونم یه چندتا آزمایش برام نوشت قبل بعد صبحانه دادم

ای جونم همه اینا خاطر میشه

من خو ردم اونقدر شیرین نبود انگاری آب میوه می خوری

سوال های مرتبط

مامان 𝑨𝒓𝒔𝒂𝒎🩵 مامان 𝑨𝒓𝒔𝒂𝒎🩵 ۹ ماهگی
مامان زهرا و مهنا مامان زهرا و مهنا ۲ ماهگی
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۷ ماهگی
مامان تو دلیم🩷 مامان تو دلیم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان طاها وآرن🩵🩵💕 مامان طاها وآرن🩵🩵💕 روزهای ابتدایی تولد