ب وقت آزمایش گلوکز من و پسرمم رسیدیم ب این مرحله
30/10/1404

تصویر
۱۱ پاسخ

من امروز انجام دادم ولی آزمایشم فرق داشت
صبح ناشتا خون دادم بعد اومدم خونه صبحانه خوردم دوساعت بعد دوباره رفتم آزمایشگاه خون دادم

از من خداروشکر با خوبی تموم شد حالمم بد نشد خداروشکر

منم الان ازمایشگاهم یه ساعتو دادم منتظر یه ساعت دیگم

من برعکس بقیه سردرد شدم 😁

منم بیستم بهمن میدم 🥲

منم الان تو ارزمایشگاهم اومدم برا همین ازمایش حوصلمم سر رفته

بسلامتی منم چند روز پیش دادم جرعه جرعه بخور زده نشی از مزه زیاد شیرینش آب سرد بریز روش مال منم سفید بود میگن پرتغالی‌اش خوشمزه تره

عزیزم هزینه این ازمایش چقدره

من دکتر گفت 27 هفته انجام بدم 😅

از 24تا 28میتونیم انجام بدیم

چند هفتگی باید انجام بدم این آزمایشو؟

سوال های مرتبط

مامان زهرا و مهنا مامان زهرا و مهنا ۲ ماهگی
مامان رستا همتا مامان رستا همتا ۱۲ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۲ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۵ ماهگی
مامان تیارا😍 مامان تیارا😍 ۵ ماهگی
مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان و حسین مامان ارسلان و حسین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 𝑨𝒓𝒔𝒂𝒎🩵 مامان 𝑨𝒓𝒔𝒂𝒎🩵 ۹ ماهگی