ب وقت ازمایش گلوکز😗

تصویر
۹ پاسخ

زود نیس؟

چند هفته تا چند هفته باید اینو انجام بدیم؟

چرا من این ازمایشو تو ۶ هفته دادم بهداشت برام نوشت منم رفتم دادم نمیدونم چرا زود نوشته بود

همین الان تونستم بعد کلی کلنجار باخودم شربت وبخورم😑

مزخرفترین آزمایشی بود ک من انجامش دادم خیلی بده امیدوارم بتونی از پسش بربیای عزیزم ❤️🥹

زود نیست ؟ به من گفتن یکماه دیگه

اخه از ۲۴ شروع میشه

نههههههههه😭

چه زود رفتید

سوال های مرتبط

مامان رستا همتا مامان رستا همتا ۱۲ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۲ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۵ ماهگی
مامان ارسلان و حسین مامان ارسلان و حسین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهیار🫀 مامان مهیار🫀 ۹ ماهگی
مامان عشق مامانوباباش مامان عشق مامانوباباش ۵ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۲ ماهگی
مامان فرهان👼🩵 مامان فرهان👼🩵 ۹ ماهگی
مامان کارن جون 🥹🧸 مامان کارن جون 🥹🧸 ۸ ماهگی
مامان کنجدم😍 مامان کنجدم😍 ۸ ماهگی
مامان رایانم♥️ مامان رایانم♥️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جواهر💎 مامان جواهر💎 هفته سی‌ام بارداری
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی