ب وقت ازمایش گلوکز 🥲

تصویر
۱۴ پاسخ

اه حال بهم زنه😓😓

من دیروز خوردم هیچ مزه ای نداشت فقط شیرین بود...خیلی معدمو سوزوند ولی

هفته چند دقیقا این انجام میشه
خون هم میگیرن
میگن سه مرحله ای هست؟
میشه توضیح بدید

وای گندش بزنن خیلی شیرینه گلو رو خیلی میسوزونه

به سلامتی انجامش بدی

گفتم بگم هرکدوم نظری میدن چیزی بخور فشارت نیوفته ی وقت این همه زحمت هدر میره 😥

تا مرحله آخر ازمایش هیچی نباید بخوری به من گفت فقط آب اگه خواستی بخور

مگه نیاز به همراه داره؟

منم هفته پیش دادم خوب بود حس کردی حالت بد میشه یکم آب خنک بخور

وای منم الان خوردم منتظرم یساعتم بگذره حالم خیلی بده دارم بالامیارم

من رفتم انجام بدم ناکام برگشتم موند برا شنبه

راحته فقط بعد تموم شدنش قند ادم یهو میفته، حتما یه چیزی همراهت باشه بخوری عزیزم

منم چند دقیقه پیش خوردم 😑

چراا حساس میکنم برامن کمرنگ تربود😅

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان تـابـان🩷🌙 مامان تـابـان🩷🌙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رستا همتا مامان رستا همتا ۱۲ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۲ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۵ ماهگی
مامان تیارا😍 مامان تیارا😍 ۵ ماهگی
مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان و حسین مامان ارسلان و حسین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیهان طلا🩷🎀 مامان نیهان طلا🩷🎀 ۹ ماهگی
مامان عشق مامانوباباش مامان عشق مامانوباباش ۵ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۲ ماهگی
مامان فرهان👼🩵 مامان فرهان👼🩵 ۹ ماهگی
مامان کارن جون 🥹🧸 مامان کارن جون 🥹🧸 ۸ ماهگی
مامان کنجدم😍 مامان کنجدم😍 ۸ ماهگی
مامان میراااث👶🤰 مامان میراااث👶🤰 روزهای ابتدایی تولد