ب وقت آزمایش گلوکز🥰

تصویر
۵ پاسخ

من که خوردم در جا بالا آوردم بزور نفس می‌کشیدم چشام تار تار میشد حس خفگی داشتم خیلی بد بود تا رفتم صورتمو با آب بشورم همونجا بالا آوردم 😑😑😑😑😑

چند هفته ای دقیقا

انقد ک همه بدِ این آزمایشو گفتن و استرس دادن اتفاقا ب اون بدی وسختی ام نیست

وایییی پدرمو درآورد خدارو شکر گذشتتتتتت

از مزش هم بگو برامون،بده؟

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو🩷 مامان فرشته کوچولو🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخترنازم🩷🎀 مامان دخترنازم🩷🎀 ۱۰ ماهگی
مامان 𝑨𝒓𝒔𝒂𝒎🩵 مامان 𝑨𝒓𝒔𝒂𝒎🩵 ۹ ماهگی
مامان رستا همتا مامان رستا همتا ۱۲ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۲ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۵ ماهگی
مامان تیارا😍 مامان تیارا😍 ۵ ماهگی
مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان و حسین مامان ارسلان و حسین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهیار🫀 مامان مهیار🫀 ۹ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۲ ماهگی
مامان فرهان👼🩵 مامان فرهان👼🩵 ۹ ماهگی
مامان کارن جون 🥹🧸 مامان کارن جون 🥹🧸 ۸ ماهگی
مامان کنجدم😍 مامان کنجدم😍 ۸ ماهگی