به وقت آزمایش گلوکز
🥰۱۴۰۵/۲/۳۰🥰

تصویر
۲ پاسخ

خوشمزه بود من دوسش داشتم چون عاشق نوشابه و
آبمیوه های شیرینم

برای من اصلا ناشتا ننوشته بود گفتن محلول بخوربیا نمیدونم چرا
ولی خودم اختیاری دادم ناشتارو

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم🩷🎀 مامان دخترنازم🩷🎀 ۱۰ ماهگی
مامان 𝑨𝒓𝒔𝒂𝒎🩵 مامان 𝑨𝒓𝒔𝒂𝒎🩵 ۹ ماهگی
مامان عشق مامانوباباش مامان عشق مامانوباباش ۵ ماهگی
مامان مروارید مامان مروارید هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لنا🍼😇 مامان لنا🍼😇 هفته بیست‌وهشتم بارداری