به وقت آزمایش گلوکز در تاریخ 8/10/1404
💗

تصویر
۸ پاسخ

منم الان خوردم اینو... بابا چیز خاصی نیست بزرگش نکنید

🤢🤮اه آشغاله
بخدا تا ۲ روز این شکر سر دلم مونده بود چ معده درد داشتم زهر مارم نمیتونستم بخورم

سم خالص🥴

خیلییی مزخرف بود من دیروز دادم🤮

نوش جان 😉

وااای من الان خوردمش،داذم تمرکز میکنم نیارم بالا😐😂
بدترازون دکتره گفت باید جلو چشمم بخوری منم ناچارن سرکشیدم😐

لباس نی نی میفروشم ت تایپیکام عکس گذاشتم خوشت اومد بیا روبیکا کانال دارم قیمت حراجی😁

به سلامتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 𝑨𝒓𝒔𝒂𝒎🩵 مامان 𝑨𝒓𝒔𝒂𝒎🩵 ۹ ماهگی
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۷ ماهگی
مامان باران🌧️🩷🌸 مامان باران🌧️🩷🌸 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان 
لنا🥰 مامان مامان لنا🥰 ۱۱ ماهگی