به وقت ازمایش گلوکز در منزل ☺️

تصویر
۹ پاسخ

اومدن خونه هزینش چطور شد؟

باکلاسیسسس

الان اونا اومدن تا چند ساعتی اونجا هستن واسه آزمایش های بعدش یا میرن و دوباره میان

شکلش هم میبینم حالم بد میشه

من هم در منزل انجام دادم و اصلا اذیت نشدم. فقط یک ساعت اول که نشسته بودم و منتظر نمونه گیر بودم، کمی سرگیجه و حالت تهوع داشتم که سعی کردم کنترل کنم که بالا نیارم وگرنه آزمایش رو باید یه روز دیگه انجام می دادم.
به نظرم انجامش تو خونه خیلی برام راحت تر بود.

چقدم خوشمزسسسسس این ،چرا میگن خیلی بده و فلان؟؟؟

کدوم آزمایشگاه زنگ زدی عزیزم

مگه میان خونه

چرا منزل؟

سوال های مرتبط

مامان زهرا و مهنا مامان زهرا و مهنا ۲ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان هِــرمان👑 مامان هِــرمان👑 ۱۱ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
صنوبر صنوبر قصد بارداری
مامان ساواش🩵🫃🩵 مامان ساواش🩵🫃🩵 ۶ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۵ ماهگی
مامان اسحاق مامان اسحاق ۵ ماهگی
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی
مامان کاچو💙 مامان کاچو💙 ۶ ماهگی
مامان 🩷لیانا🩷 مامان 🩷لیانا🩷 ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی