به وقت ازمایش گلوکز

تصویر
۵ پاسخ

چرا اینقدر دیر تو این هفته؟مگه نمیگن نهایتا‌تا ۲۵ وقت‌هست

من مرحله عاخرش مونده الان ازمایشگاهم

این طعمش که پرتقالی و ابمیوه ای هست خیلی بهتره. من ساده ش رو خوردم. افتضااااااااح شیرین بود. یعنی بدجور افتضاح بود🥵🥵

من تا یه ساعت مقاومت کردم بعدش حالم خراب شد بالا اوردم
ان شاءلله شما اینطوری نشین.

منم الان دادم ، ایشالا که جوابش خوب باشه 🙏

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان هِــرمان👑 مامان هِــرمان👑 ۱۱ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
صنوبر صنوبر قصد بارداری
مامان ساواش🩵🫃🩵 مامان ساواش🩵🫃🩵 ۶ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۵ ماهگی
مامان اسحاق مامان اسحاق ۵ ماهگی
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی
مامان کاچو💙 مامان کاچو💙 ۶ ماهگی
مامان 🩷لیانا🩷 مامان 🩷لیانا🩷 ۶ ماهگی
مامان یوتاب 😘 مامان یوتاب 😘 ۸ ماهگی
مامان راحیل و رویا مامان راحیل و رویا ۸ ماهگی