به وقت آزمایش گلوکز

تصویر
۷ پاسخ

منم خوردم مزش خوب بود ولی خیلی سردرد شدم و‌بی حال شدم چون قندم پایینه

جوابش خوب بود

ایشالله بسلامتی باشه برات عزیزم توچندماهگی این آزمایش ومیدن؟

منم ۱۸ ام آزمایش گلوکز دارم. میشه دقیق بگی چیکارا کردی ؟

چند مرحله ازتون خون گرفتن

الهی به خوشی تموم شه آزمایشت.

منم ی ساعت پیش آزمایش دادم تا رسیدم خونه بالا آورد بد جور

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان هِــرمان👑 مامان هِــرمان👑 ۱۱ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
صنوبر صنوبر قصد بارداری
مامان ساواش🩵🫃🩵 مامان ساواش🩵🫃🩵 ۶ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۵ ماهگی
مامان اسحاق مامان اسحاق ۵ ماهگی
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی
مامان کاچو💙 مامان کاچو💙 ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان یوتاب 😘 مامان یوتاب 😘 ۸ ماهگی
مامان راحیل و رویا مامان راحیل و رویا ۸ ماهگی