به وقت ازمایش گلوکز

تصویر
۷ پاسخ

واییی افتضاحه😫😫 هیچوقت نمیخوام دوباره امتحانش کنم

من که نتونستم بخورم بالا اوردم 😭

من نتونستم بخورم بالا اوردم ..من یک لیوان بود میگفت تو پنج دقیقه بخور ..همون لحظه بالا اوردم گفت هفته بعد بیا

میگم عزیزم چن تا آزمایش هس
هزینش چق شده؟من فردا می‌خوام برم

منم امروز انجام دادم😅 شربتش خوشمزه بود

خیلی یعنی از صبح هلاک شدم فقط میخواهم بالا بیارم

هم ازمایش داشتین هم سونو توی این هفتتون؟

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان هِــرمان👑 مامان هِــرمان👑 ۱۱ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
صنوبر صنوبر قصد بارداری
مامان ساواش🩵🫃🩵 مامان ساواش🩵🫃🩵 ۶ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۵ ماهگی
مامان اسحاق مامان اسحاق ۵ ماهگی
مامان کاچو💙 مامان کاچو💙 ۶ ماهگی
مامان 🩷لیانا🩷 مامان 🩷لیانا🩷 ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان یوتاب 😘 مامان یوتاب 😘 ۸ ماهگی
مامان راحیل و رویا مامان راحیل و رویا ۸ ماهگی