به وقت آزمایش گلوکز

تصویر
۷ پاسخ

خیلی خوشمزه اس🤭

ب من گفتن نباید بالا بیاری😅 به زور خودمو نگه داشتم

منم دیروز ازمایشو دادم ولی اون چیزی ک تعریف میکردن نبود شیرینیش معمولی بود
فقط دگ اخراش از ضعف و گشنگی بی حال شده بودم ک سریع خودمو ب صبونه رسوندم😂🤌

گوارای وجود 😬
با آب خنک بخور اذیت نشی

وای منم دیروز دادم. تو ازمایش حالم بهم خورد گرفتم خاابیدم😆😆😆

نوش جونت آب زیاد بریز که شیرینیش دلتو نزنه.منم الان خوردم😁

نوووووش

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان هِــرمان👑 مامان هِــرمان👑 ۱۱ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
صنوبر صنوبر قصد بارداری
مامان ساواش🩵🫃🩵 مامان ساواش🩵🫃🩵 ۶ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۵ ماهگی
مامان اسحاق مامان اسحاق ۵ ماهگی
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی
مامان کاچو💙 مامان کاچو💙 ۶ ماهگی
مامان 🩷لیانا🩷 مامان 🩷لیانا🩷 ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان یوتاب 😘 مامان یوتاب 😘 ۸ ماهگی
مامان راحیل و رویا مامان راحیل و رویا ۸ ماهگی